تعمیر درب اتوماتیک پارکینگ سعادت آباد

تعمیر درب اتوماتیک پارکینگ سعادت آباد

تعمیر درب اتوماتیک پارکینگ سعادت آباد

تعمیر درب اتوماتیک پارکینگ در سعادت آباد از جمله کار هایی است که جهت ایمن سازی ساختمان های مسکونی و اداری کاربرد دارند. در گذشته ها برای این که بتوانیم ماشین خودمان را داخل پارکینگ کنیم نیاز بود که تا از ماشین پیاده شده و درب پارکینگ را بصورت دستی باز کنیم و بعد از آن داخل پارکینگ شویم و سپس دوباره درب پارکینگ را ببندیم. امروزه با پیشرفته شدن تکنولوژی درب ها پارکینگ مجهز به موتور مکانیکی و هیدرولیکی شده است که می شود با فشار دادن یک دکمه درب را از راه دور باز کرده و بسته کرد. تعمیرات درب های اتوماتیک پارکینگ در سعادت آباد دارای انواع مختلفی هستند اما رایج ترین آن ها به صورت جک بازویی و ریلی یا کشویی است. نوع درب پارکینگ جک بازویی دارای یک جک هستند که از داخل به درب متصل می شوند و این به وسیله بازوها یا همان جک ها انجام می گیرد. درب اتوماتیک پارکینگ ریلی در مکان هایی که دارای محدودیت هستند بسیار مناسب است، درب های ریلی پارکینگی توسط چرخ دنده های قدرتمندی به صورت کشویی باز و بسته می شوند. در حقیقت این نوع درب ها به صورت افقی و روی یک ریل حرکت می کنند هنگام نصب درب پارکینگ کشویی یا ریلی باید به این نکته اشاره کرد که فضای کافی در سمت چپ یا راست محل نصب درب پارکینگ برای حرکت کردن درب باید وجود داشته باشد. درب پارکینگ ریلی برای مکان هایی که پارکینگ آنها رو باز و یا سقف دار می باشد قابلیت نصب شدن را دارد. تعمیر درب اتوماتیک پارکینگ درب های کشویی علاوه بر راحتی در باز شدن درب امنیت محیط را نیز تامین می کنند به خاطر اینکه دیگر برای باز شدن درب پارکینگ نیازی به پیاده شدن از ماشین نمی باشد به همین دلیل احتمال سرقت اتومبیل ها کمتر می شوند. هر نوع از درب اتوماتیک پارکینگ بعد از مدتی که از آنها استفاده شود نیازمند تعمیرکار و سرویس کار درب اتوماتیک پارکینگ در سعادت آباد هستند چون قطعا دچار مشکلاتی می شوند در حقیقت هر مدل از درب اتوماتیک پارکینگ با توجه به شرایط خاص خود هزینه های مختص به سرویس و نگهداری خود را دارد اگر چه میزان طول عمر و زمان سرویس های دوره ای در انواع مختلف درب اتوماتیک پارکینگی متفاوت است.

برخی از تعمیرات درب اتوماتیک پارکینگ و نصب کردن درب های پارکینگ بازویی الکترومکانیکی دارای یک نوع مهره ماردون فلزی هستند که در اصطلاح به آنها شفت زیر گفته می شود یعنی به گونه ای است که بازوی جک به شکل مستقیم در آخر لوله به پلیت سر جک وصل نمی شود، پس بنابراین به وسیلۀ یک قطعه به اسم کالسکه ای که متحرک نیز می باشد جک را به پلیت وصل می کند و در اصل مهره ماردون فلزی مستقیما عمل باز و بسته شدن درب را انجام می دهد این مدل سیستم از یک قدرت بالا برخوردار است و بنابراین نیازمند سرویس های دوره ای منظم تری نیز می باشند. به گونه ای که اگر ماردون جک ها به موقع روغن کاری نشود جک درب به طور کامل قفل می شود و یا اینکه به سختی حرکت می کند یا اینکه کلا از حرکت نمی کند . چون سرویس کردن و عیب یابی دوره ای این نوع از سیستم به وسیلۀ تکنسین ماهر یکی از مهم ترین موارد و از ضرورت های نگهداری این نوع مدل می باشد. در مدل دیگر درب پارکینگی که اغلب به شکل شفت مستقیم می باشد یعنی پلیت های سر جک به صورت خط صاف و مستقیم به سر جک ها متصل می شود. سرویس آنچنانی خود جک ها لازم ندارد  ولی به خاطر قدرت پایین تر از جک های پارکینگی نسبت به شفت زیر  باید مسیر حرکت آنها  کاملا راحت باشد به شکلی که که کوچک ترین مشکل در باز و بسته شدن درب باعث ایجاد مشکل برای تعمیر درب اتوماتیک پارکینگ می شود.

بخوانید: تعمیر کرکره برقی سعادت آباد

رایج ترین خرابی های درب اتوماتیک پارکینگ در سعادت آباد

اگر بخواهیم از رایج ترین مشکلات درب اتوماتیک پارکینگ بگوییم باید ابتدا این مساله را در نظر بگیریم که یک سیستم اتوماتیک از جزئیات و قسمت های متفاوتی تشکیل شده که مشکلات و ایراد های ایجاد شده در آن بر اساس بروز مشکل در هر یک از این اجزا متفاوت خواهد بود. قطعاتی از جمله ریموت، فلاشر، بازو ها، سیم کشی های برق، مدار فرمان، سنسور ایمنی و برد و موتور از جمله مهم ترین این قطعات و جزئیات محسوب می شوند.

به صورت کلی مشکلات رایج درب اتوماتیک پارکینگ در شعادت آباد که ممکن است با آن مواجه شویم، شامل موارد زیر است:

✔️ درب های اتوماتیک پارکینگ در سعادت آباد با فشردن دکمه ریموت باز یا بسته نمی شوند
✔️ درب های اتوماتیک پارکینگ در سعادت آباد به صورت ناگهانی باز و بسته می شوند
✔️ درب های اتوماتیک پارکینگ در سعادت آباد به صورت نیمه باز مانده و موتور همچنان کار می کند
✔️ درب های اتوماتیک پارکینگ در سعادت آباد به صورت کامل باز یا بسته نمی شوند
✔️ بازو های اتوماتیک پارکینگ در سعادت آباد جک ها شکسته شده اند
✔️ تنظیمات زمان بندی باز و بسته شدن لنگه های داتوماتیک پارکینگ در سعادت آباد به هم ریخته است
✔️ تنظیمات مربوط به زمان بسته شدن خودکار اتوماتیک پارکینگ در سعادت آباد به هم خورده و درب به صورت خودکار بسته نمی شود
✔️ بروز مشکلاتی در سنسور ایمنی درب اتوماتیک پارکینگ در سعادت آباد
✔️ بروز مشکلاتی در برد جک درب اتوماتیک پارکینگ در سعادت آباد
✔️ باز شدن نصف و نیمه بازو های جک اتوماتیک پارکینگ در سعادت آباد
✔️ بروز مشکل در سیستم برقی جک اتوماتیک پارکینگ در سعادت آباد
✔️ خرابی و بروز مشکل در خازن و استارتر جک اتوماتیک پارکینگ در سعادت آباد
✔️ قطع شدن و بروز مشکل در برق ورودی به جک اتوماتیک پارکینگ در سعادت آباد
✔️ عدم کاکرد خلاص کن جک در زمان قطع شدن جریان برق درب اتوماتیک پارکینگ در سعادت آباد
هر یک از این موارد می تواند به دلایل متعددی ایجاد شوند و تنها یک عامل را نمی توان برای بروز هر یک از این مشکلات رایج درب اتوماتیک پارکینگ در سعادت آباد در نظر گرفت در ادامه برخی از مهم ترین این مشکلات و دلایل بروز آن را بیشتر بررسی خواهیم کرد.

بخوانید: تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای سعادت آباد

تعمیر درب اتوماتیک پارکینگ سعادت آباد

بخوانید: تعمیر جک پارکینگ سعادت آباد

ارایه خدمات تعمیر درب اتوماتیک پارکینگ در سعادت آباد سوزوکی، کوچی، لیفت مستر، تابا، توربو و…. انواع برندهای خارجی ازجمله ایتالیایی و ایرانی

تعمیر درب اتوماتیک پارکینگ در سعادت آباد توسط برکا کالا

عوامل موثر بر قیمت تعمیر درب اتوماتیک پارکینگ در سعادت آباد

تعمیر و سرویس درب اتوماتیک پارکینگ در سعادت آباد از خدماتی است که توسط افراد تعمیرکار خبره و حرفه ای برکا کالا انجام می شود. عوامل زیادی بر هزینه نصب سرویس یا تعمیر درب اتوماتیک پارکینگ در سعادت آباد تاثیر گذار است این عوامل عبارتند از:

⭐ درب پارکینگ قدیمی باشد و همان درب تبدیل به اتوماتیک شود که این باعث کاهش هزینه میشود.

⭐ جنس درب میتواند یکی از عوامل موثر بر هزینه درب اتوماتیک پارکینگ باشد معمولا درب های اتوماتیک پارکینگ از جنس آهن و آلومینیم و گاهی با ترکیب چوب ساخته می شوند که هزینه های متفاوتی دارند.

⭐ سایز درب نیز بر قیمت آن موثر است این که یک درب دو لنگه باشد یا تک بر قیمت اثیر گذار است.

بخوانید: تعمیر جک درب برقی ریلی سعادت آباد

خدمات تعمیر و سرویس درب اتوماتیک پارکینگ در سعادت آباد مجموعه برکا کالا شامل تمام مدل های جک ها و درب های اتوماتیک پارکینگی است که در زیر به چند مورد از این خدمات اشاره شده است:

تعمیرات درب اتوماتیک پارکینگ در سعادت آباد:

☑️ بخش برقی موتور درب های اتوماتیک پارکینگ در سعادت آباد
☑️ جک های ریلی و هیدرولیکی اتوماتیک پارکینگ در سعادت آباد
☑️ کوبیده شدن درب های اتوماتیک پارکینگ در سعادت آباد
☑️ سرعت ( کندی یا تندی) بسته شدن درب های اتوماتیک پارکینگ در سعادت آباد
☑️ توقف ناگهانی درب های اتوماتیک در سعادت آباد
☑️ تراش دنده ها و یا تعویض آنها
☑️ گیربکس أنواع جک درب اتوماتیک پارکینگ در سعادت آباد
☑️ سنسورهای درب های اتوماتیک پارکینگ در سعادت آباد
☑️ رفع اشکال وصل شدن ریموت به درب های اتوماتیک پارکینگ در سعادت آباد
☑️ سرویس و نگهداری تخصصی انواع درب و جک های اتوماتیک در سعادت آباد
☑️ رفع اشکال در سیم کشی أنواع درب های اتوماتیک پارکینگ در سعادت آباد
☑️ تعمیر مشکل کوبیده شدن درب ها در انتهای بسته شدن درب
☑️ تعمیرات سیم پیچ موتور و بخش برقی موتورها سیستم
☑️ تعمیر مشکل سرعت کند یا تند در انواع درب های اتوماتیک پارکینگ سعادت آباد
☑️ تعمیرات مشکلات ایستادن درب ها در بین راه
☑️ تعمیر مشکل خلاص نشدن جک پارکینگی و خلاص کن جک هیدرولیک
☑️ تعمیر دنده ها و تراشکاری دنده ها و یا تعویض دنده های درب ها
☑️ تعمیرات گیربکس جک درب پارکینگی و ریلی
☑️ تعمیر ماردون و چرخ دنده های وابسته به آن ها
☑️ تعمیرات بخش میکروسوئیچ و سنسورهای درب اتوماتیک پارکینگ سعادت آباد و درب ریلی
☑️ تعمیرات درب اتوماتیک پارکینگ سعادت آباد هیدرولیکی پارکینگی و ریلی
☑️ تعویض اورینگ درب هیدولیک و تعویض روغن هیدرولیک
☑️ تعمیر مشکل برد مدار فرمان مرکزی جک الکترمکانیک و هیدرولیک
☑️ تعمیرات مشکل عمل نکردن چشمی های جک پارکینگ
☑️ حل مشکل برنامه ریزی انواع جک های پارکینگی و ریلی و هیدرولیک
☑️ حل مشکل ست کردن ریموت و عملکرد چند حالته ریموت روی انواع جک  اتوماتیک پارکینگی
☑️ سرویس کاری و روغن کاری تخصصی انواع درب های اتوماتیک پارکینگی و هیدرولیک و ریلی در سعادت آباد
☑️ سیم کشی مجدد و تعویض سیم کشی انواع درب اتوماتیک پارکینگ در سعادت آباد

قبل از تماس به تعمیرکار درب اتوماتیک پارکینگ در سعادت آباد چه مواردی را چک کنیم؟

✅ چک کردن چراغ ریموت درب اتوماتیک پارکینگ در سعادت آباد

در صورت خرابی ریموت درب اتوماتیک پارکینگ در سعادت آباد چراغ آن کمرنگ تر از همیشه خواهد شد شاید هم خاموش شود در این صورت یا ریموت معیوب شده یا این که به مرور زمان باطری آن تمام شده و نیاز به تعویض دارد. وقتی ریموت را چک کردید و سالم بود باید گوش خود را به دستگاه مرکزی نزدیک کرده و وقتی دکمه ای از ریموت را لمس می کنید صدای رله دستگاه مرکزی شنیده شود و این عمل نشان می دهد هم ریموت فرمان صادر و هم فیوز سالم هستند و دستگاه مرکزی آن را اجرا کرده پس آن هم سالم است. اما اگر صدای از دستگاه مرکزی شنیده نشد یا باید اول فیوز را چک کنیم که اگر آن هم سالم بود ایراد از برد مدار یا سیم های ورودی به آن می باشد که نیاز به کارشناسی دقیق تعمیر کار دارد.

✅ چک کردن جک بازویی درب اتوماتیک پارکینگ در سعادت آباد

اگر ایراد از جک های بازویی باشد درب نه باز می شود نه بسته می شود اما اگر از چشمی ها باشد درب باز می شود اما هنگام بسته شدن عمل نخواهد کرد پس اگر درب باز هم نشد هر دولنگه مشکل از داخل جک بازویی می باشد. اگر حالتی پیش آمد که متوجه شدید جک درب خراب می باشد یا باید آن را تعمیر یا تعویض کنید.

✅ چک کردن چشمی یا فتوسل درب اتوماتیک پارکینگ در سعادت آباد

تمام مراحل بالا چک شده و از بدون ایراد بودن آنها که مطمئن شدید و درب اتوماتیک پارکینگ باز می شد اما هنگام بسته شدن عمل نمی کرد ایراد باید از چشمی ها باشد که ارتباط آن ها قطع شده و نمی گذارد درب بسته شود. در مواقعی که ایراد از چشمی ها باشد باید ابتدا از ساف بودن هردو و تراز بودن آنها اطمینان حاصل کنید بعد از تمیز بودن چشمی زیرا هر مانعی که سد راه رسیدن مادون قرمز به گیرنده شود اختلال ایجاد می کند.

در بعضی موارد هم امکان دارد چشمی درب اتوماتیک در مکانی قرار گرفته باشد که نور خورشید به آن می تابد و چون نور خورشید اشعه مادون تولید می کند این هم می تواند در کار چشمی ها خلل ایجاد کند (این مشکل بیشتر در تابستان که نور خورشید شدیدتر است اتفاق می افتد) که با گذاشتن سایبان برای چشمی ها مشکل مرتفع می شود اما اگر با این موارد هم مشکل حل نشود چشمی شما دچار مشکلی شده که یا نیاز به تعمیر برد یا تعویض دارد.  بهترین راه تعمیر خرابی چشمی این است که دست خود را از جلو چشمی بالا و پایین کنید تا مسیر دید آن را قطع و وصل نمایید، اگر صدای تیک تیک مربوط به قطع و وصل شدن راه چشمی شنیده نشود مشکل از چشمی جک پارکینگ می باشد و باید تعمیر شود

بخوانید: تعمیر جک پارکینگ جنت آباد

عبارت های جستجو شده برای تعمیر درب اتوماتیک پارکینگ سعادت آباد

تعمیر درب اتوماتیک پارکینگ در سعادت آباد | تعمیرات درب اتوماتیک پارکینگ در سعادت آباد | تعمیرکار درب اتوماتیک پارکینگ در سعادت آباد | تعمیر درب اتوماتیک پارکینگ کارخانه در سعادت آباد | تعمیر درب اتوماتیک پارکینگ شبانه روزی سعادت آباد | قیمت تعمیر درب اتوماتیک پارکینگ سعادت آباد | هزینه تعمیر درب اتوماتیک پارکینگ سعادت آباد | رگلاژ درب اتوماتیک پارکینگ سعادت آباد | تنظیم درب اتوماتیک پارکینگ سعادت آباد | سرویس درب اتوماتیک پارکینگ در سعادت آباد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست تعمیر و سرویس