تعمیر جک درب برقی ریلی جنت آباد

تعمیر جک درب برقی ریلی جنت آباد

تعمیر جک درب برقی ریلی جنت آباد

اگر برای سرویس و تعمیر جک درب برقی ریلی خود در جنت آباد به دنبال تعمیرکار یا یک شرکت حرفه ای و مورد اعتماد هستید پیشنهاد ما به شما شرکت برکا کالا است. با توجه به اینکه تعمیرات جک درب برقی ریلی پارکینگ جنت آباد کاری بسیار تخصصی است برکا کالا در حوزه تعمیرات و سرویس جک درب ریلی جنت آباد بهترین و با کیفیت ترین خدمات را ارائه می دهد. لازم به ذکر است که تعمیرکاران شرکت برکا کالا به منظور رفاه کلیه کاربران در نظر دارد که در کنار سرعت عمل و کیفیت بالای کار خود هزینه تعمیر جک درب برقی ریلی جنت آباد را تا حد ممکن پایین نگه دارد. باعث خرسندی است که این مجموعه بزرگ و تخصصی، در طول عمر کاری خود کارنامه درخشانی از خود برجای گذاشته است و توانسته است رضایت خاطر کلیه کاربران خود را به خوبی فراهم آورد.

  • تعمیر موتور جک درب برقی ریلی جنت آباد
  • تعمیر کنترل باکس جک درب برقی ریلی جنت آباد
  • تعمیر چشمی جک درب برقی ریلی جنت آباد
  • تعمیر ریموت جک درب برقی ریلی جنت آباد
  • تعویض و یا تعمیر انواع قطعات جنت آباد
  • تعمیر متعلقات جک درب برقی ریلی جنت آباد

بخوانید: تعمیر جک پارکینگ ولنجک

تعمیر جک درب برقی ریلی

با توجه به اینکه تعمیر جک درب برقی ریلی پارکینگ جنت آباد کاری بسیار تخصصی است شما با دیدن هرگونه ایراد و مشکلی که در نحوه باز بسته شدن جک درب برقی ریلی جنت آباد می توانید با بخش تعمیرات برکا کالا تماس بگیرید و با همراهی تعمیرکاران ما مشکل را بررسی شده و آن را برطرف کنند. شما با بررسی نحوه عملکرد جک درب برقی ریلی پارکینگ جنت آباد متوجه خواهید شد که آیا جک درب ریلی نیاز به تعمیر و سرویس دارد یا خیر، بنابراین چنانچه یکی از موارد زیر را مشاهده کردید به طور حتم می‌توان گفت جک درب برقی ریلی شما قطعات آن نیاز به تعمیر و سرویس دارد و شما حتماً باید برای برطرف نمودن مشکلات به وجود آمده از تعمیرکاران متخصص ما کمک بگیرید.

  • جک درب ریلی حرکت روان و راحتی ندارد و با فشار باید حرکت کند.
  • چرخ و قرقره و ریل درب خوردگی و زنگ زدگی دارد و باعث شده درب از مسیر خود خارج شود.
  • درب ریلی پارکینگ به‌صورت خودبه‌خودی باز و بسته می‌شود.
  • یا باز شده و دیگر بسته نمی‌شود یا اینکه به‌ هیچ‌ عنوان نمی‌توانید حتی با ریموت کنترل درب ریلی را باز یا بسته نمایید.


تعمیرات جک درب برقی ریلی جنت آباد

بخوانید: تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای جنت آباد

ارایه خدمات تعمیر جک درب برقی ریلی جنت آباد سوزوکی، کوچی، لیفت مستر، تابا، توربو و…. انواع برندهای خارجی ازجمله ایتالیایی و ایرانی

تعمیر جک درب برقی ریلی جنت آباد توسط برکا کالا

بیشترین مشکلات جک درب برقی ریلی و تعمیر درب ریلی

تعمیر جک درب برقی ریلی جنت آباد با وجود مشکلات و معایبی که بیشتر در این نوع درب ها به وجود می‌آید امری لازم و ضروری می‌باشد. وجود تعمیرکاران با تجربه ای که عیب و ایراد این نوع درب ها را به ‌درستی تشخیص بدهند و آن را برطرف سازند نیاز هر کاربری است. جک درب ریلی برقی از جمله درب هایی است که در ساختمان‌های و کارخانجات مدرن امروزی به عنوان درب پارکینگ یا برای ورود و خروج ماشین ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. این نوع از درب ها به ‌صورت کشویی به سمت راست یا چپ حرکت می کنند و باز بسته می شوند. در ساختمان یا کارخانجاتی که برای باز شدن درب به داخل فضای کمی وجود دارد درب ریلی برقی بسیار کارآمد می‌باشد.

از جمله بیشترین مشکلاتی که در جک درب ریلی برقی در جنت آباد دیده می‌شوند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

بخوانید: تعمیر جک درب برقی ریلی تهران

  • عدم تنظیم دقیق میزان باز شدن و بسته شدن جک درب ریلی برقی جنت آباد
  • عدم باز شدن درب به دلیل قطع شدن برق
  • وجود اشکال در ارتباط بین فرستنده و گیرنده در جک درب ریلی برقی جنت آباد
  • گیر کردن چرخ دنده‌هایی که در مسیر باز و بسته شدن جک درب ریلی وجود دارند
  • عدم کارکرد صحیح ریموت کنترلر جک درب ریلی جنت آباد به ‌دلیل خرابی یا اتمام باتری آن
  • دفرمه شدن یا شکستن ریل هایی که در مسیر حرکت درب ریلی برقی قرار دارد
  • عدم تراز مسیر حرت درب‌های برقی ریلی در جنت آباد
  • خرابی و مشکل در سنسور چشمی گیرنده درب ریلی در جنت آباد
  • باز و بسته شدن درب برقی ریلی در جنت آباد با صدای بلند و ناهنجار
  • عدم بسته شدن درب برقی ریلی در جنت آباد
  • خرابی و وجود اشکال در مرکز کنترل جک درب ریلی برقی در جنت آباد
  • ناقص باز شدن یا بسته شدن درب برقی ریلی در جنت آباد
  • اشکال و خرابی در جک درب برقی ریلی جنت آباد
  • درب برقی ریلی در زمان باز یا بسته شدن همراه با مکث حرکت می کند
  • روشن ماندن موتور جک درب برقی ریلی در جنت آباد پس از اتمام بسته شدن درب
  • درجا کار کردن موتور جک درب ریلی برقی در جنت آباد

بخوانید: تعمیر کرکره برقی جنت آباد

مراحل عیب یابی موتور جک درب برقی ریلی جنت آباد

در زمان تعمیر جک درب برقی ریلی تشخیص صحیح عیب یابی و خرابی در مرجله اول اهمیت بسیاری دارد. تشخیص عیب یابی صحیح به تجربه و مهارت تعمیرکاران درب برقی مرتبط است. برای تشخیص نوع خرابی جک درب ریلی برقیمراحل زیر را پشت سر گذاشته و  در عیب ‌­یابی تعمیر جک درب برقی ریلی در ابتدا از سالم بودن موتور آن مطمئن حاصل نماییدو برای بررسی سلامت موتور اقدامات زیر را انجام دهید:

تعمیرکاران با تست مولتی متر سلامت و کارکرد صحیح سیم پیچی موتور جک درب ریلی را بررسی می‌کند.

چک کردن سیم های موتور جک درب ریلی

چنانچه یکی از سیم‌های داخلی موتور جک درب ریلی برقی در قطع شده باشد موتور کاملا از کار خواهد افتاد.

داغ شدن شدید موتور جک درب برقی ریلی

اگر موتور جک درب ریلی شدیدا داغ شده است احتمال آن است که استاتور موتوردچار خرابی شده باشد.

درجا کار کردن موتور جک درب برقی ریلی

بیرون بودن کلید خلاص کن و یا محور کلید خلاص کن، خم شدن و یا هرز شدن سیستم انتقال قدرت گریبکس به پیستون.

بلند بودن صدای شدید موتور جک درذب ریلی برقی

در صورتی که موتور جک درب ریلی برقی با صدای بسیار بلند و ناهنجار کار می‌کند ممکن است اشکال در یکی از موارد زیر باشد:

  1. اشکال در بلبرینگ‌ ها و دفرمه شدن آنها به دلیل بی روغن کار کردن و خشک کار کردن بلبرینگ ها
  2. شل شدن پیچ های بدنه موتور جک درب برقی ریلی
  3. خارج شدن موتور از جای خود به دلیل حرکت درب ریلی
  4. برخورد و ایجاد استهلاک مابین موتور و استاتور جک ریلی

مراحل دیگر عیب یابی جک درب برقی ریلی

در این قسمت به بررسی ریموت کنترل جک درب ریلی می‌پردازیم، کار نکردن ریموت اغلب به دلیل تمام شدن و ضعیف شدن باتری آن اتفاق می‌افتد در صورتی که با تعویض باتری کار نکردن ریموت کنترل برطرف نشد ممکن است برد جک ریلی دچار خرابی شده باشد و نیاز به تعویض آن داشته باشد. گاهی تعمیر جک درب برقی ریلی در از بررسی سنسورها یا چشمی های آن آغاز می شود این سنسورها در اثر عوامل مختلفی دچار مشکل و خرابی می شود و نیاز به تعمیر یا تعویض پیدا می‌کند. از دیگر دلایل خرابی و کار نکردن درب ریلی برقی اشکال در سیستم مرکزی و فیوز اتوماتیک آن است، در چنین مواقعی با زدن ریموت کنترل هیچ صدایی شنیده نمی شود و عکس العملی مشاهده نمی‌شود.

ریموت کنترل

در این مرحله باید اول کیفت چراغ ریموت بررسی شود در صورتی که ریموت درب خراب باشد چراغ آن نیز کمرنگ تر از همیشه روشن می شود و ممکن است خاموش شود در این صورت یا ریموت کنترل درب خراب شده است یا این که به مرور زمان باطری آن کم تمام شده  و باید تعویض گردد.

برد دستگاه مرکزی و فیوز جک درب برقی ریلی

زمانی که از ریموت کنترل برای باز شدن درب استفاده کردید به صدای رله برد دستگاه مرکزی توجه کنید که نشان می دهد هم ریموت فرمان صادر و هم فیوز و هم برد دستگاه مرکزی که آن را اجرا کرده سالم می باشند اما اگر از برد دستگاه مرکزی صدایی شنیده نشود ابتدا باید فیوز چک شود که در صورت سالم بودن فیوز مشکل از برد مدار یا سیم های ورودی به آن می باشد که نیاز به کارشناسی و تعمیرکار متخصص خود را دارد.

جک های درب ریلی پارکینگ از بخش های موتوری و مکانیکی پیچیده و متعددی تشکیل شده است به همین دلیل تعمیر جک درب ریلی با بررسی عوامل مختلفی همراه است، نادیده گرفتن هر یک از اشکالات کوچک ممکن است آسیب های جدی تری را در آینده به درب ریلی وارد کند به همین خاطر برای تعمیر درب ریلی مراحل زیر انجام می شود:

در صورت وجود مشکل در میزان باز و یا بسته شدن درب باید تنظیمات موتوری آن مورد بررسی قرار بگیرد اگر درب ریلی برقی با مشکلات برقی، سیم کشی و قطع جریان برق مواجه است بخش الکترونیکی آن بررسی و رفع عیبابی شود. در بعضی از مواقع اشکال در نحوه عملکرد و کارایی درب ها به وجود می‌آید در این موارد تعمیر درب ریلی با بررسی ریل ها، دنده ها، چرخ ها و آهنربا های درب آغاز می شود. این قطعات با گذشت زمان و در مواجه شدن با گرد و غبار و ضربه و عوامل محیطی دیگر هرز و فرسوده شده با دچار خرابی می شوند، به همین خاطر در هم گیر کرده و به خوبی عمل نمی کنند. سرویس کاری و روغن کاری دوره ای و ماهانه بخش‌ های مختلف درب ریلی برقی تا حد چشمگیری از این مشکلات خواهد کاست.

در صورتی که درب‌ های ریلی در جای خود قرار نداشته باشند و یا تراز نباشند در تعمیر درب ریلی به سراغ ریل ها می رویم، شکستن شدن، دفرمه شدن یا کج شدن ریل ها این مشکلات را باعث می شوند. جک یا موتور درب ریلی برقی نیز از جمله قطعات آسیب پذیر آن می‌باشد. وجود این قطعه برای حرکت روان و بهتر در باز و بسته شدن درب لازم و ضروری  است. این موتور به همراه قطعات دیگر درب ریلی از جمله  مگنت، قفل مگنتی، برد و … به مرور زمان نیاز به تعمیر یا تعویض پیدا خواهند کرد.

بخوانید: تعمیر جک درب برقی ریلی سعادت آباد

عبارت های جستجو شده برای تعمیر جک درب برقی ریلی جنت آباد

تعمیر جک درب برقی ریلی جنت آباد | تعمیرات جک درب برقی ریلی جنت آباد | تعمیرکار جک درب برقی ریلی جنت آباد | جک درب برقی ریلی شبانه روزی جنت آباد | قیمت جک درب برقی ریلی جنت آباد | هزینه جک درب برقی ریلی جنت آباد | تنظیم جک درب برقی ریلی جنت آباد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست تعمیر و سرویس