تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای غرب تهران

تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای غرب تهران

تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای غرب تهران

خراب شدن درب اتوماتیک شیشه ای غرب تهران مسئله ای رایج به حساب می آید که دیر یا زود همه مردم با آن مواجه می شوند آشنا بودن به نکات مربوط به تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای به شما کمک می‌کند تا این درب را خیلی راحت تر و سریع تر از زمان معمول تعمیر کنید. توجه داشته باشید که در جهت تعمیر این مدل از انواع درب ها بهتر است که شما هم از افراد متخصص و تکنسین های فعال در این زمینه استفاده کنید به صورت کلی خرابی هر قسمت از این دستگاه می تواند مشکلات متعددی را برای شما ایجاد کند. امروز ما قصد داریم تا در مورد مراحل تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای و هزینه آن با شما صحبت کنیم.

  • تعمیر سنسور و چشمی درب اتوماتیک شیشه ای
  • تعمیر موتور درب اتوماتیک شیشه ای
  • تعمیر ریموت درب اتوماتیک شیشه ای
  • تعمیر کنترل باکس درب اتوماتیک شیشه ای
  • تعویض و یا تعمیر انواع قطعات
  • تعمیر متعلقات درب اتوماتیک شیشه ای

بخوانید: تعمیر درب اتوماتیک پارکینگ غرب تهران

رایج ترین مشکلات درب اتوماتیک شیشه ای غرب تهران

  • باز نشدن درب اتوماتیک شیشه ای غرب تهران | باز نشدن درب اتوماتیک شیشه ای اولین مشکل است که خیلی از مردم با آن مواجه می شوند بی شک دلایل زیادی را می توان برای این خرابی اعلام کرد ولی به صورت کلی باز نشدن درب اولین مشکل رایج به حساب می آید که همه افراد حداقل یک بار با آن مواجه شده اند.
  • عملکرد کند درب اتوماتیک شیشه ای غرب تهران | عملکرد کند دیگر مشکل این مدل از انواع درب به حساب می آید گاهی اوقات به دلیل وجود یک سری مشکلات خاص عملکرد دستگاه کند می شود یعنی درب ها به سرعت باز یا بسته نخواهند شد.
  • خرابی در محور های الکترونیکی و شکسته شدن قسمت های مکانیکی درب اتوماتیک شیشه ای غرب تهران | خرابی در محور های الکترونیکی و شکسته شدن قسمت های مکانیکی به عنوان یکی دیگر از مشکلات رایج درب اتوماتیک شیشه ای به حساب می آیند.
  • تراز نبودن درب شیشه‌ای کشویی غرب تهران | تراز نبودن درب ها در مسیر خود یکی از مشکلات درب اتوماتیک شیشه ای است در این صورت شما باید درب کشویی را از مسیر خود خارج کنید، غلتک‌های بالایی درب را تراز نموده و قسمت پایینی درب را در محل خود قرار دهید. پیچ‌های تنظیم را در قسمت بالایی درب بررسی کنید و برای حرکت درب کشویی کمی آنها را بچرخانید در پایان زمانی که درب را در جای خود قرار دادید، مجدداً پیچ‌ها را تنظیم نمایید.
  • باز شدن خود به خود درب های شیشه ای در غرب تهران | در این مشکل چشمی ها فرمان می‌گیرند ابتدا باید درب چشمی را بردارید و پیچ حساسیت را مخالف عقربه ساعت بچرخانید حساسیت کم شود.
  • خرابی در منبع برق درب اتوماتیک شیشه ای غرب تهران | خرابی در منبع برق به عنوان دیگر مشکل رایج درب اتوماتیک شیشه ای است. تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای که منبع برقش با مشکل مواجه شده است می تواند یک فرآیند دشوار به حساب بیاید.

بخوانید: تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای تهران


تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای غرب تهران

بخوانید: تعمیر جک درب پارکینگ غرب تهران

مراحل عیب یابی درب اتوماتیک شیشه ای غرب تهران

هنگامی که شما در نحوه عملکرد درب اتوماتیک شیشه ای خود مشکلی را مشاهده کردید نوبت به عیب یابی می رسد اگر عیب یابی به درستی صورت نگیرد شما می توانید قسمت های سالم درب را نیز خراب کنید پس بهتر است که به صورت اصولی و درست مراحل مربوط به عیب یابی درب اتوماتیک شیشه ای را به اتمام برسانید. توجه داشته باشید که عیب یابی همیشه باید توسط افراد متخصص و تکنسین های حرفه ای صورت گیرد. ولی در شرایط خاصی که دسترسی به یک تکنسین مقدور نیست، شما می توانید یک سری موارد را خودتان به صورت دستی بررسی کنید. در لیست زیر شما می توانید مهم ترین مراحل عیب یابی درب اتوماتیک شیشه ای را مشاهده نمایید.

روشن بودن سنسورهای حرکتی

در اولین مرحله شما باید مطمئن شوید که سنسور های حرکتی درب اتوماتیک شیشه ای روشن بوده و اختلالی در آنها وجود ندارد. بهتر است که مسیر حرکت درب را نیز مورد بررسی قرار دهید. اگر چیزی جلوی حرکت درب را می گرفت آن را رفع کنید.

بررسی ریموت و باتری

در مرحله بعد شما باید باتری و ریموت کنترلی اصلی دستگاه را مورد بررسی قرار دهید. باتری وظیفه تامین برق در شرایط مختلف را بر عهده دارد. خرابی باتری می تواند مشکلات جدی را برای درب ایجاد کند.

بررسی باتری پشتیبان

در سومین مرحله شما باید باتری پشتیبان را بررسی کنید. گاهی اوقات شارژ باتری پشتیبان خالی می شود. در این شرایط بهتر است که درصد شارژ باتری پشتیبانی را افزایش دهید.

ریست کردن درب اتوماتیک شیشه ای

اگر درب شما باز یا بسته نمی شود، می توانید آن را ریست کنید. برای انجام این کار شما می توانید 14 ثانیه دکمه پاور را نگه دارید و سپس آن را روشن نمایید. معمولا مشکلات مربوط به باز و بسته نشدن درب با این روش حل می شوند. در نهایت اگر در هر کدام از قسمت های گفته شده مشکلی پیدا شد شما باید سریعا با تکنسین تماس بگیرید و درخواست بررسی داشته باشید توجه داشته باشید که انواع مختلف درب شیشه ای اتوماتیک همراه با تجهیزات و قطعات مختلفی در بازار عرضه می شوند این مسئله هم می تواند بر روی فرآیند عیب یابی تاثیر گذار باشد.

بخوانید: تعمیر جک درب برقی ریلی غرب تهران

هزینه تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای غرب تهران

هزینه نهایی که شما باید برای تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای غرب تهران پرداخت کنید می تواند تحت تاثیر یک سری عوامل و فاکتور های خاص تغییر پیدا کند به صورت کلی مشخص کردن هزینه نهایی یک مسئله غیر ممکن به حساب می آید. چرا که متغیر های زیادی در فرمول محاسبه هزینه تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای قرار گرفته اند به صورت کلی عوامل موثر بر روی هزینه تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای در دو دسته عوامل عمومی و عوامل اختصاصی تقسیم می شوند. عوامل عمومی شامل مواردی همچون قیمت ارز و تورم هستند در حالی که عوامل اختصاصی شامل مواردی همچون هزینه قطعات می باشند. اولین مسئله ای که شما باید به آن توجه داشته باشید نوع خرابی است. بی شک خرابی های مختلف می توانند هزینه های متنوعی را نیز به همراه داشته باشند. گاهی اوقات خرابی جزئی بوده و نیازی به تعویض قطعه نیست.

ولی گاهی اوقات برای تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای در غرب تهران شما باید موتور را باز کنید و آن را مورد بررسی قرار دهید بی شک این مورد از عیب یابی هزینه زیادی را به همراه خواهد داشت دیگر عاملی که شما باید به آن توجه داشته باشید تجربه و نحوه عملکرد تیم تعمیراتی است همانطور که در قسمت های قبل تر هم به این مسئله اشاره کردیم امروزه تیم های زیادی در زمینه تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای فعالیت می کنند برخی از این تیم ها خدماتشان را با تعرفه ای معقولانه در اختیار مشتریان قرار می دهند عواملی همچون قیمت ارز هم می توانند بر روی هزینه تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای موثر باشند. هرچه قیمت ارز در ایران افزایش پیدا کند قیمت قطعات هم بالا تر می رود این مسئله در نهایت باعث می شود تا شما مجبور شوید هزینه بالایی را برای درب اتوماتیک شیشه ای و تعمیر آن پرداخت نمایید

همین مسئله باعث می شود تا انتخاب بهترین تکنسین به فرآیندی دشوار تبدیل شود شما باید به دنبال شرکت هایی باشید که با تجربه ای خوب و نمونه کار هایی قوی هزینه معقولانه ای را از شما دریافت می کنند تیم های که بی دلیل هزینه بالا یا پایینی را اعلام می نمایند می توانند مشکلات جدیدی را برای شما ایجاد نمایند آخرین فاکتور موثر قیمت قطعات است گاهی اوقات هزینه ای که شما باید برای تهیه یک قطعه پرداخت کنید باعث می شود تا هزینه تعمیر درب هم افزایش پیدا نماید.

بخوانید: تعمیر کرکره برقی شبانه روزی غرب تهران

عبارت های جستجو شده برای تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای غرب تهران

تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای غرب تهران | تعمیرات درب اتوماتیک شیشه ای غرب تهران | تعمیرکار درب اتوماتیک شیشه ای غرب تهران | درب اتوماتیک شیشه ای مغازه غرب تهران | تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای شبانه روزی غرب تهران | قیمت تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای غرب تهران | هزینه تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای غرب تهران | رگلاژ درب اتوماتیک شیشه ای غرب تهران | تنظیم درب اتوماتیک شیشه ای غرب تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست تعمیر و سرویس